Året som gikk: Mai - August

Hei dere

Da var det klart for del to av oppsummeringen av 2019. Denne delen tar for seg mai til august, og det var uten tvil de mest innholdsrike månedene i år med flytting, reising og jakten på det perfekte bryllupslokalet.

Mai

Startet måneden med 24-timers hjemmeeksamen i "Applied business ethics". Et helt grusomt døgn hvor jeg først fikk lagt meg til å sove klokken 9 på morgenen. Generelt var mai en stressende måned med flere innleveringer og eksamener.

Vi var på befaring i den nye leiligheten. Første gangen vi fikk se leiligheten som nesten var helt ferdig.

Feiret 17.mai sammen med klassen med frokost og en tur ut.

Juni

Jeg hadde siste eksamen fredag 7.juni og kunne endelig ta sommerferie fra studiene, noe vi feiret med eksamensfest samme kveld.

Hadde en liten date night på Coyo for å feire at kjæresten var ferdig med studiene.

Så tok vi over leiligheten. Ble en del turer på IKEA og vi brukte mye tid på å skru sammen møbler. Etter hvert begynte det å ligne et hjem.

Mot slutten av juni satte vi oss på flyet til Italia. Der ble vi i 9 dager hvor vi leide bil og besøkte flere steder. Det var hetebølge da vi var der, noe som ikke akkurat er ideelt for sightseeingferie. Første stopp var Milano hvor vi var i 3 dager.

Neste stopp var Tre poggi ved Canelli. Nydelig sted med vinranker over alt og nydelig solnedgang. Liten nedtur at de ikke hadde aircondition da.

Neste stopp var Genova

Videre dro vi til La Spezia hvor vi tok toget til Cinque terre.

Siste stopp var Montecatini terme hvor vi stort sett bare slappet av ved bassenget og dro til Lucca.

Juli

Etter vi kom hjem fra Italia jobbet jeg en del, men prøvde å gjøre noe gøy etter jobb så jeg var mye med venner. Fikk også gått opp til Grefsenkollen hvor jeg aldri hadde vært før.

Vi dro til Stavanger og gikk Preikestolen

Dro til Sverige med mamma og pappa for å se på bryllupslokaler. Fant stedet vi skal gifte oss sommeren 2021.

Tilbrakte også resten av helgen i Gøteborg

August

I august hadde jeg en uke ferie, hvor vi slappet av hjemme. Fikk prøvd SUP på Aker brygge .

Ble også en del besøk på Oslo Raw på Frogner

Jeg startet på mitt siste år på studiene.

Siste delen kommer på søndag